In cultBEAUTY HAUL

cultBEAUTY 10. narodeniny a môj prvý haul


Už dlho som si chcela niečo objednať z cultbeauty.co.uk , len som sa nikdy nevedela dokopať k dokončeniu objednávky. Poznáte to nie? Bezhlavo hádžete do košíku produkty, o ktorých ste počuli, alebo čítali a na Slovensku ste ich nevedeli objednať. To musím vyskúšať aj toto... A už sa to nazbieralo. Potom to musíte "mierne" okresať, lebo by ste sa asi nedoplatili. Ale zas raz za čas si môžme dopriať, no nie?
Neodolala som, keď mi prišiel newsletter oznamujúci 10. narodeniny cultbeaty. Zaujala ma akcia, keď spravíte objednávku nad určitú sumu, získate extra balíček s 10 produktami v plnej velkosti, nie vzorky ani cestovné balenia, najlepších produktov podľa cultbeauty. A môj osud bol spečatený!

Objednávku som spravila 1.6.2018 a balíčky mi doviezol kuriér 13.6.2018, už som ani nedúfala, nakoľko z UK som už veľakrát objednávala a nikdy to netrvalo tak dlho. Obvykle z feelunique je to napr do 7 dní (vždy v pondelok je balíček na pošte).
Malé nakuknutie čo bolo vo vnútri extra balíčku/ darčeka.
10 produktov, ktoré som dostala v narodeninovom extra balíčku:
1. Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm 
 2. PIXI Glow Tonic
 3. Lime Crime
4. Beautyblender
 5. Anastasia Beverly Hills Glow
6. The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5
7. Becca Backlight Primer Filter
8. Omorovicza Budapest Queen of Hungary Mist
9. Zoeva
10. HUDA Beauty Mauve Palette
A čo som si objednala?
Too Faced sa stalo jedným z mojim top 5 beauty favoritov.
Too Faced Hangover  Primer

(38 g)

27,00 libier
Too Faced Life Is A Festival

(12,6 g)

35,00 libier
Too Faced Diamond Light highlighter

(12 g)

28,00 libier
PIXI Fast Flash Facial!

(40 ml, 2 x 15 ml)

20,00 libier
Becca Limitovaná edícia Jet Set Glow, Prep a Prime Kit

(2 x 15 ml, 2,3 g)

20,00 libier
Emma Hardie - Professional cleansing cloths

Dual Action Cleansing Cloths x 3
( 3x Muslin Cloths )

18.00 libier

Related Articles

0 Comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Tags

Pages

beauty & lifestyle blog

Instagram

https://www.instagram.com/the_blonde_rebellion/

Instagram