In RECENZIE YVES ROCHER

STOP Toxínom!


Naša pleť je nepretržite v kontakte s nečistotami z okolitého prostredia, ale aj mejkapom, UV filtrom či vlastným mazom, ktorá tiež dokáže narobiť veľa škody. Stav našej pleti závisí od jej typu ale aj od našeho životného štýlu. Stravovanie, pitný režim, denná a nočná rutina, mejkap, prostredie v ktorom sa najčastejšie zdržiavame, stres a zdravotný stav. Zistila som, že ak je čo i len jedna z vyššie menovaných aspektov v nerovnováhe, pozorujem reakciu na svojej pleti. Ak sa chcem dostať opäť do rovnováhy musím niečo zmeniť/ vylepšiť.
Aby sme pleti pomohli čeliť nepriaznivým vplyvom, ktoré urýchľujú jej starnutie, musíme jej každý deň venovať starostlivosť a chrániť ju pred toxínmi znečisťujúcimi ovzdušie. Je potrebné obrniť ju akýmsi štítom, ktorý sa zároveň postará o včasnú regeneráciu jednotlivých vrstiev kože postihnutých vonkajšími agresiami.
Je vedecky dokázané, že agresie z vonkajšieho prostredia majú negatívny dopad na pleť a urýchľujú jej starnutie. Dermatológovia zistili, že externé faktory, ako napríklad znečistené prostredie alebo nadmerné vystavenie slnečnému žiareniu, sa podieľajú z 80% na procese starnutia pleti. Iba z 20% je tento proces ovplyvnený vekom a genetikou. Stres, ktorému je pleť vystavená, sa prejavuje zrýchlením oxidačných procesov a následnou zvýšenou produkciou voľných radikálov. Tie následne spôsobujú rýchlejšie starnutie pleti a narušenie prirodzených obranných a regeneračných mechanizmov. 


Očista zvnútra je účinnejšia ako aj tá najluxusnejšia kozmetická procedúra. Detox diéta s dostatočným príjmom vody a vitamínov je základom krásnej a zdravej pleti. Teraz to bude znieť prísne ale treba si odoprieť predovšetkým cukry, obľúbené mekáče a nahradiť ich zeleninkov a ovocím. 

Pokiaľ máte problém vypiť dostatočné množstvo tekutín naraz, ako ja pomáha mi postaviť pred seba fľašu od minerálky Vorslauer áno tú čo pripomína granát. Potom je pre mňa ľahšie cca každých 15 minút si z nej odpiť. Do čistej vody najčastejšie pridávam citrónovú šťavu s plátkom citrónu, detox je intenzívnejší a dodá vám tak aj osvieženie.


Svoj pitný režim najčastejšie obohacujem očistnými čajmi. Čaje nesladím ani nijak nedochucujem.


Pri čistení pleti ráno a večer si treba dať pozor aby vybraté produkty nenarušovali prirodzené pH a aby chemicky ani mechanicky nedráždili pleť. Pri výbere starostlivosti dávam pozor aby neobsahovali parabény, chemické arómy či farbivá. Pri mastnom type pleti ako je tá moja si treba dávať pozor na oleje, ktoré upchávajú póry. Dôležité je voliť produkty podľa typu svojej pleti. Môžete ich používať pri sprchovaní, alebo osobitne ja si pleť odličujem rukavicou Glov a neskôr použijem detoxikačný micelárny gél Elixír Jeunesse od Yves Rocher. Funguje skvele. Na tampóniku odhalí aj to, čo pri bežnom odlíčení neuvidíte. Neviem si ho vynachváliť a to nie som až taký fanúšik micelárnych prípravkov.



Následne použijem sérum s dvojakým účinkom z tejto rady. Podľa slov riaditeľky Realizácie vedeckých projektov YR Virginie Couturaud bol to práve úspech séra s dvojakým účinkom (regeneruje a chráni pred negatívnymi vonkajšími vplyvmi), ktorý rozhodol o využití unikátneho koncentrovaného výťažku z aphloie i v ďalších výrobkoch starostlivosti o pleť a vytvoril tak nový produktový rad.



Očný krém v mojej rutine nesmie chýbať, pretože bez neho ráno vyzerám ako "baset !" (pokojne by som za neho mohla ísť na karneval a nebolo by poznať rozdiel) Veľmi som si obľúbila očné krémy typu rollon. Zbytočne sa nimi nezababrete a môžete si dopriať aj relaxačnú masáž očného okolia.

(pre ilustráciu)


Keď som začala testovať tento produktový rad, priznám sa, jedným z mojich tajných favoritov od začiatku bol práve denný/ nočný krém. Dobrý denný/nočný krém vie spraviť veľa a pri mojej mastnej a z času na čas aknóznej pleti ( a to už puberťáčka nejaký ten piatok niesom) si musím dávať veľký pozor, aby moju pleť nemastil a následne mi neupchával póry. No tento ma veľmi milo prekvapil - krásne sa vstrebal a moja pleť bola žiarivá a hebká - a to nehovorím o tej vôni. Nemám rada parfumáciu na pleťovej kozmetike, ale Yves Rocher to vie spraviť jednoducho tak, aby nebola vtieravá a vyhovovala mi.



Najlepšie 2krát do týždňa ošetrujem pleť okysličujúcou / detox maskou, ktorá z nej vďaka prírodným ingredienciám vytiahne všetky nahromadené nečistoty. Prírodné íly sú schopné na seba viazať maz a látky, ktoré s našou pleťou nie sú povedzme zrovna v kamarátskom vzťahu. Zanechávajú pleť bez viditeľných pórov, upokojujú podráždenie, hydratujú a vašu pleť zanechávajú hebkú na dotyk.

S výsledkom testovania som veľmi spokojná a to som si na pomoc prizvala svoju maminu, ktorá už mala skúsenosti so starostlivosťou o pleť značky Yves Rocher skúsenosti. Čo dodať, až na jednu nepríjemnú reakciu roll onu a podkladového krému som mala pozitívne skúsenosti. Po spotrebovaní, ktoré sa už istotne blíži si opäť zaobstarám tieto produkty.

Všetky spomenuté produkty nájdete tu. alebo v najbližšej predajni Yves Rocher.

©


Related Articles

0 Comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Tags

Pages

beauty & lifestyle blog

Instagram

https://www.instagram.com/the_blonde_rebellion/

Instagram