In BEAUTY FAIL RECENZIE

Loréal Infallible Sculpt Contouring Palette


 Nakoľko som žena a venujem sa beauty, tak toho mejkapu mám viac, ako by som do konca svojho života dokázala spotrebovať. Ako som už spomínala v prechádzajúcom príspevku, rozhodla som sa pri triedení svojej kozmetiky zaradiť dve nové rubriky ako BEAUTY FAIL a HOLLY GRAIL.
 Kde začať. Loréal je jednou z mojich obľúbených drogérkových brandov asi od kedy sa maľujem, no ako sa hovorí aj majster tesár sa raz utne. A tento produkt je fakt fail.
 Keď som ho po prvý krát videla, hovorila som si, super aké dobré kombo na kontúrovanie. Vtedy kontúrovanie bolo ešte len v začiatkoch a tých produktov nebolo veľa, takže sme sa tešili z každého nového, ktorý na náš trh pribudol. Pamätám, keď som ho kupovala stál okolo 17 eur, čo za produkt, ktorý vám nesedí nie je zrovna málo.
Po použití som nevedela či sa mám smiať, alebo plakať. Absolútne sa nedal zapracovať do pleti, robil fľaky a bolo ho na pleti neprirodzene vidno, iba tam tak stál bez pohnutia. Akoby ste si dali rande s tehlou. Hrôza. No na druhý deň sa mi pleť po ňom vysypala drobnými vyrážkami. Ako WTF?! Ďakujem, výzor bublinkovej fólie nie je nič pre mňa. Hovorím si, možno to nesadlo len mne, tak som ho posunula mamke. A aký bol výsledok? Vynadala mi, že čo som jej to posunula.

Related Articles

0 Comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Tags

Pages

beauty & lifestyle blog

Instagram

https://www.instagram.com/the_blonde_rebellion/

Instagram