In RECENZIE

STOP lámaniu a poškodeným vlasom !



Ako som už dávnejšie spomínala vďaka zosvetľovaniu moje moje vlasy prechádzajú peklom. Stresy, záťaž okolia a zlá strava im na kvalite tiež dvakrát nepridávajú. A o tepelných úpravách ani nehovorím. Hotová kalkata.


Pred nedávnom mi bol zaslaný balíček od firmy Yves Rocher so starostlivosťou o vlasy. Veľmi som sa potešila, pretože hneď po tvári najviac investujem do starostlivosti o vlasy. Milujem svoje vlasy a rada ich rozmaznávam. Veď nie nadarmo sa hovorí vlasy sú korunou krásy.

Priznám sa Nočný regeneračný krém som už jeden doma mala, tak pre mňa nebol neznámy. O to viac som sa mu potešila. Čo ale pre mňa novinka bola, bolo Sérum proti lámaniu vlasov. Tým, že sa mi vlasy prirodzene vlnia, dochádza k ich lámaniu a rozštiepeniu končekov. Vždy mi je ľúto keď mi ich musí kaderníčka ostrihať. Zoberte si akú to dá námahu nechať si ich konečne narásť a zrazu to má byť fuč. Roním krokodílie slzy. Stále sa vtedy cítim ako to malé dievčatko, ktoré nosilo účes na chlapca ( neskôr to bola vysoká ofinka a moje výrazné obočie len tak svietilo, pozor vtedy to ešte nebol trend), hoci jeho kamarátky mali nádherné princeznovské dlhé vlasy. Dosť bolo mojej traumy z detstva. Poďme si povedať niečo viac o produktoch Yves Rocher a celkovo aj o ich filozofii.

Rastlinná starostlivosť o vlasy YR je komplexným radom produktov, ktoré spĺňajú i tie najnáročnejšie požiadavky suchých, poškodených i slabých vlasov. Aktívne zložky ako jojobový olej, výťažky zo slezu či výťažok z hlohu sa starajú o hĺbkovú regeneráciu, výživu či dodanie objemu. Pre extrakciu týchto aktívnych rastlinných látok YR používa výhradne prírodné procesy, aby sa zachovali ich vlastnosti.

  • bez parabénov
  • farbív
  • minerálnych olejov


Nočný regeneračný krém na vlasy

Hĺbkovo regeneruje suché a  poškodené vlasy. Večer ho vždy aplikujem pred spaním. Na vlasoch nezanecháva mastný film, vďaka čomu ho netreba oplachovať. Koncentrovaná starostlivosť poskytuje až 8 hodinovú hĺbkovú regeneráciu. Bohatá a krémová textúra. Priznám sa už používam 2 balenie a som veľmi spokojná, nielenže má príjemnú vôňu ale aj moje vlasy sú po ňom krásne hebké. Stop slameným vlasom! dávam palec hore a rozhodne za seba odporúčam. Skvelý produkt pre vysušené zosvetľované a inak chemicky upravované vlasy. Za málo peňazí veľa muziky.
Nová eko tuba obsahuje o 25% menej plastov než doposiaľ používaná tuba.   
tuba 150ml - 7,90


Sérum proti lámaniu vlasov


Zanecháva vlasy odolnejšie a pevnejšie, čím sa vlasy menej lámu. Aplikuje sa na suché alebo uterákom vysušené vlasy, neoplachuje sa!!! Zloženie obsahuje jojobový olej. Ľahká a fluidna textúra sa rýchlo vstrebáva do vlasového vlákna a nemastí. Skvelá každodenná starostlivosť proti lámaniu vlasov. Ja som si ho do vlasov zažehľovala po umytí a bol tam progres. 
flakón 100ml - 6,90 

Zlato púšte, inak známe ako jojoba, je známe svojimi regeneračnými účinkami. Jojobové semená YR pestuje na plantážach v troch krajinách, pre zaručenie prémiovej kvality za všetkých klimatických podmienok. Semená sú následne po dozretí za studena lisované bez použitia chemikálií, čím sa získava vzácny jojobový olej najvyššej kvality. Laboratória YR vybrali olej zo zrniek jojoby pestovanej podľa zásad ekologického poľnohospodárstva vďaka jeho vyživujúcim účinkom, ktoré pomáhajú v boji proti vplyvom vonkajšieho prostredia.

Takže ak sa nebojíte organickej kozmetiky, ktorá myslí aj na našu planétu, tak navštívte najbližšiu predajňu alebo objednávajte zo stránky, kde pri každom nákupe dostanete skvelé miniatúrky rôznych produktov. 


Related Articles

0 Comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Tags

Pages

beauty & lifestyle blog

Instagram

https://www.instagram.com/the_blonde_rebellion/

Instagram