In RECENZIE

6 mesiacov s Hairburst

Padanie vlasov, rozštiepené končeky a strata lesku. Svojim vlasom dávam občas poriadne zabrať. Ako blondínka to nemám ľahké, väčšina šampónov moje vlasy buď extrémne vysušuje, spôsobujú žlté odtiene alebo mastia. Preto si potrpím na kvalitnú starostlivosť, nie nadarmo sa hovorí VLASY sú KORUNOU KRÁSY.   



V jednej zo svojich Instastory som spomínala, že som si objednala Hairburst kombo v zložení šampón s kondicionérom a vlasové tabletky. Balík mi prišiel do 2 dní a ako bonus bol pekný kuriér. V balíku som si našla ešte aj gumičky, ktoré mi ale hneď zobrala mama :( takže tie som si moc neužila.
Dlho som zvažovala kúpu, pretože som tomuto "zázraku"nepripisovala nejakú váhu. Do vtedy som mala skúsenosti iba s REVALIDOM a Innéov.   Nevedela som či bude fungovať a celkovo som bola k jeho účinkom skeptická. Najprv som si spravila dôkladný prehlad rôznych fór na internete aby som zistila či do toho vôbec ísť. Som predsa študent a vyhadzovanie peňazí za placebo efekt by bol luxus.  Pýtala som sa na skúseností svojich známych, ktoré ho užívali, ako na nich fungoval. Názory na jeho účinky sa rozchádzali, rovnako aj vaše názory na Instagrame, keď som vám oznámila že idem do toho.
Aktuálne som doužívala s menšími odstupmi 2. sadu 3-mesačnej kúry ( 1 mesačné balenie- 60 kapsúl, denne sa užívajú 2). Povedala som si, že keď už ísť do toho, tak poriadne. Rovno som si objednala 3- mesačné balenie, pretože ako som čítala, a áno dáva to zmysel, výraznejšie účinky je možné pozorovať už po prvom mesiaci, no u mňa to bolo až po dvoch. 
Počas 1. mesačnej kúry mi začali menej padať vlasy. Uvedomila som si to už po 2 týždňoch, čo je naozaj kratučký čas. Padanie vlasov u mňa spôsobuje kombinácia stresu, farbenia vlasov a možno aj genetika. Hoci som predtým skúšala nejaké vitamíny na vlasy, no nie vždy bol výsledok viditeľný alebo dlhodobý. Kvalite vlasov sa dalo pomôcť vďaka domácim maskám, ktoré tiež nájdeš na blogu, no s padaním to bolo obtiažnejšie. Čo sa týka šampónu a kondicionéru oslovila ma ich vôňa, vlasy mi po nich krásne voňali. Milujem vôňu kokosu! Vlasy neboli zaťažené ani spľasnuté. 
V zložení Hairburst ma zaujalo najmä to, že okrem klasických vitamínov, minerálov a stopových prvkov obsahuje navyše silicu, BCAA, kolagén, metylsulfonilmetán a populárnu kyselinu hyalurónovú. Neobsahuje žiadne umelé farbivá ani príchute, čo robí tento produkt čistejším. Zo začiatku som mala odpor kvôli tej vôni. 
Popularita Hairburst má celosvetovo stúpajúci charakter, čo hovorí za všetko.
Čiže za mňa dávam palec hore, odporúčam  si odmerať dĺžku vlasov na začiatku užívania a na konci. Na moju škodu, ja som tak neurobila. 
Kupujem z www.hairburst.sk
Zajtra bude mesiac, čo som vyskúšala inú novinku ale viac info v ďalšom článku. -


Related Articles

0 Comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Tags

Pages

beauty & lifestyle blog

Instagram

https://www.instagram.com/the_blonde_rebellion/

Instagram